Uggs- ett stort NONO!

2010-02-15 @ 18:10:52
Hej mina älskade läsare! Har ni saknat mig?<3<3

Idag var jag nere med mina vänner på Waynes Coffee där vi unnade oss varsin mumsig latte! Tanken slog mig då att jag måste berätta för er flickor som läser min blogg, att jag vet hur ni bäst klär er. Jag förstår hur ni kan vara osäkra på er själva, så dubbelkolla alltid med mig innan ni köper något plagg, för jag vet vad som är snyggt och inte.


Nu blir min layout lite flängig och lite kissie-style kanske, men det får ni stå ut med<3
Hur som helst, tjejer, ha inte på er Uggs. Det är ni som gör välden till det den är.
Kommentera gärna om ni vill ha råd eller styrka att motstå dessa uggs!

Kom ihåg, jag vet vad som är bäst för er.
PUSS <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback